Om mig

Mit billede
Som I måske kan se - ja, jeg har en svaghed for sjove- og ikke nødvendigvis kønne, sko. Fik en del sjove kommentarer i den uge jeg gik med 2 forskellige farver i Børneafdelingen. Hvorfor gå i ét med tapetet?

Første forsøg, hvadbehar???

Første forsøg, hvadbehar???
Den blev lidt skæv efter en lang togrejse, men smagen fejlede ikke noget!

Slideshow med hundene

En del af Lottes bibliotek

Berta

Berta
Familiens lille vuf!

torsdag den 3. april 2008

Opgave 19 A og B

Hold da op - her åbner der sig bare en helt ny verden... - Selvfølgelig har jeg hørt om Podcast tidligere, men at det er så let at ha´ med at gøre vidste jeg ikke..

Nu kan jeg høre Mads & monopolet nårsomhelst og hvorsomhelst - det tar lidt tid at lægge hvert program over på min mp3 afspiller, men det kan jeg sagtens vænne mig til.

Nu kan jeg også få hørt Cafe Hack hvis jeg ikke når det Søndag formiddag - den udsendelse plejer jeg ellers at høre når jeg strigler hunden - så føles det som om tiden går lidt hurtigere.

Nu er denne uges opgaver så udført - en god fornemmelse.

Ingen kommentarer: