Om mig

Mit billede
Som I måske kan se - ja, jeg har en svaghed for sjove- og ikke nødvendigvis kønne, sko. Fik en del sjove kommentarer i den uge jeg gik med 2 forskellige farver i Børneafdelingen. Hvorfor gå i ét med tapetet?

Første forsøg, hvadbehar???

Første forsøg, hvadbehar???
Den blev lidt skæv efter en lang togrejse, men smagen fejlede ikke noget!

Slideshow med hundene

En del af Lottes bibliotek

Berta

Berta
Familiens lille vuf!

tirsdag den 22. april 2008

Opgave 22 - BibStream

Sålangt så godt - nu er denne uges opgaver løst, og det er kun tirsdag...imponerende, hvad skal det dog ikke ende med..?

Efter lidt kiggeri hist og pist fik jeg set indslaget med lektiecafeen i Kvaglund, fik set Inger Agerkrog fortælle om børnehavebiblioteker i Varde og endelig fik jeg set et indslag fra Århus bibl. : "Projekt Circle Computer" - alle 3 ret interessante indslag... - og nu blev det så tid til udlånsvagten... - blir helt rart at snakke med lånere efter at ha´ siddet her og lavet 23 ting!!

Ingen kommentarer: