Om mig

Mit billede
Som I måske kan se - ja, jeg har en svaghed for sjove- og ikke nødvendigvis kønne, sko. Fik en del sjove kommentarer i den uge jeg gik med 2 forskellige farver i Børneafdelingen. Hvorfor gå i ét med tapetet?

Første forsøg, hvadbehar???

Første forsøg, hvadbehar???
Den blev lidt skæv efter en lang togrejse, men smagen fejlede ikke noget!

Slideshow med hundene

En del af Lottes bibliotek

Berta

Berta
Familiens lille vuf!

onsdag den 23. april 2008

Alle 23 ting

SÅDAN !!!

Nu er jeg ved at være nået til vejs ende med mine 23 ting - det har været et utroligt givende forløb for mig - og jeg har bare fået snuset til en masse ting på nettet som jeg ikke havde ret stort kendskab til inden...

Der er blevet grinet, svedt og bandet på Børnebibliotekets kontor - og det har været en super oplevelse allesammen næsten af være lige "dumme" samtidig - og har bestemt også givet anledning til mange drillerier og sjove kommentarer.

Og så lige - min mp3 afspiller bliver bare flittigt brugt - den er da bare super god. Har lagt en masse musik på, og får nu hver uge både Mads og Monopolet og Cafe Hack lagt på, dejligt at kunne høre mens man enten jævner muldvarpeskud eller iøvrigt fornøjer sig udendøre - så stor tak for den - den vil blive flittigt brugt fremover..

Til sidst en stor ros til Ann - et af de få interne lokalnumre jeg kan i hovedet - for det første har du lavet nogle rigtig instruktive vejledninger til alle opgaverne og for det andet er du altid hurtig til at kigge ned på kontoret når man ringer efter hjælp..

Og nu håber jeg så bare, jeg har husket at skrive lidt hvergang jeg har løst en opgave, men det tror jeg nu jeg har..

Ingen kommentarer: