Om mig

Mit billede
Som I måske kan se - ja, jeg har en svaghed for sjove- og ikke nødvendigvis kønne, sko. Fik en del sjove kommentarer i den uge jeg gik med 2 forskellige farver i Børneafdelingen. Hvorfor gå i ét med tapetet?

Første forsøg, hvadbehar???

Første forsøg, hvadbehar???
Den blev lidt skæv efter en lang togrejse, men smagen fejlede ikke noget!

Slideshow med hundene

En del af Lottes bibliotek

Berta

Berta
Familiens lille vuf!

mandag den 31. marts 2008

Opgave 18 B

Denne opgave gik ud på at finde videoklip via Vodpod - og så få dem lagt på min blog.

Det var nemt at søge - og dejligt, nu er her et klip fra Caspers koncert i børnebiblioteket - og ikke bare en "henvisning" - som under billedet...

Sjovt at lege her - og ja, pandaen kan jeg bare ikke stå for...

Ingen kommentarer: