Om mig

Mit billede
Som I måske kan se - ja, jeg har en svaghed for sjove- og ikke nødvendigvis kønne, sko. Fik en del sjove kommentarer i den uge jeg gik med 2 forskellige farver i Børneafdelingen. Hvorfor gå i ét med tapetet?

Første forsøg, hvadbehar???

Første forsøg, hvadbehar???
Den blev lidt skæv efter en lang togrejse, men smagen fejlede ikke noget!

Slideshow med hundene

En del af Lottes bibliotek

Berta

Berta
Familiens lille vuf!

tirsdag den 11. december 2007

Ting 3 og 4

Så kom det sålangt, så nu er både opgave 3 og 4 løst - omend det gik lidt hurtigt dennegang... nogle ting er også sjovere end andre...!!

Jeg valgte at abonnere på Politiken, senere fandt jeg ud af at lægge 23 ting på, smart nok når man hjemme sad og ville gå videre med det- men her længe efter må jeg indrømme at jeg ikke får brugt det meget..

Ingen kommentarer: